المسيو و الشباب
إهلا بيك زائرنا الكريم الرجاء التسجيل
المسيو و الشباب
إهلا بيك زائرنا الكريم الرجاء التسجيل
المسيو و الشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المســــــــــــــــيو

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك

»»AL§Okâ®Y««
الفارس
LonaMosta
شموس
Remo
developer
lara lolo
Mohamed Elsokkary
Cleopatra
المسيو
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Cleopatra
نجم المنتدى
Cleopatra

اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 10:38 pm

استبحس هههههههههههههههههههههههههههههه

5555555555555555555555
- واحد صعيدى وقع على السلم فراح للدكتور وكشف عليه فقاله اشترى المرهم ده وحطه فى مكان الوقعة ..... راح الصعيدى ودهن السلم ...... ههههههههههههههههههههههههه
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 10:41 pm

ههههههههههههههههه

اصل السلم طلع عينه ما هو بخل وقع عليه

هما الصعيده كده ما بيفهموش

هههههههههههههههههه

11111111111111111111111
http://www.sehraya.p2h.info/vb/
المسيو
مدير المنتدى
المسيو

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 10:49 pm

2222222222222222222222222
https://saif4u.ahlamontada.com
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 10:52 pm

33333333333333
Cleopatra
نجم المنتدى
Cleopatra

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 10:53 pm

ههههههههههههههههههههههه

444444444444444444444444444
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 11:05 pm

مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

عريس بيقول لعروستة لازم تعرفي ان كلمتي في البيت زي الساعه بصتلو بنظرت غضب...قالها يعني لا بتقدم ولا بتأخر

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

لعيب كورة بيسأل مراته إذا كانت خانته قبل كده ولا لا فقالت له : بصراحه (3) مرات بس، الاولى: فاكر لما المدرب ماكنش بيرضى يلعبك وبعدين بقى يلعبك!قالها: طب تاني مره ؟ قالت له: فاكر لما زمايلك ماكانوش بيباصولك الكوره وبعدين بقو يباصولك!! قال لها : طب تالت مره؟؟ قالت له : فاكر الجماهير لما ماكانتش بتشجعك وبعدين كلهم بقو يشجعوك!!!!!

مرة ولد صغير راح لامة قالها ماما ..ماما انا شفت الواد اللى فوقينا بيبوس البت اللى تحتينا قالتلة ملكش دعوة يا حبيبى دول بيحبو بعض وهيتجوز قالها الولد يعنى افهم من كدة ان اى اتنين بيبوسو بعض يبقو هيتجوزو بعض قالتلة اه يا حبيبى الولد قالها طب بابا هيتجوز الشغالة امتى؟؟

مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 ...

مرة حماة أرادت اختباره اجواز بناتها فاخذت الأول وعملت نفسها اتزحلقت في البحر فنزل وراها وانقذها، تانى يوم وجد عربية بيجو ومكتوب عليها "هدية من حماتك" وفعلت نفس الشئ مع الثانى فاحضر لها الاسعاف ووجد فى تانى يوم عربية بيجو ونفس الرسالة، أما الثالث فسبها تغرق، ففى اليوم التالى وجد عربية مرسيدس ومكتوب عليها "هدية من حماك

مره واحد كان قاعد في الصاله مراته دخلت عليه لاقته بيقري في كتاب (الرجل سيد المنزل) فقالتله انت مش هاتبطل قراية الكتب الخياليه دي

كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14

لسه فى كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 11:25 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله جامدين

1111111111111111111
developer
عضو ماسى
developer

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 16 نوفمبر 2009, 11:44 pm

2222222222222
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 9:23 am

33333333

نعم نعم يا محمد ايه الصعايدة مبيفهموش دى

احترس ده تحذير انا مش هقولك الصعايدة اللى هنا ممكن يعملوا معاك ايه؟؟؟؟؟؟؟؟

ولا هعمل اى حاجة عادى اشتم براحتك ههههههه
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 9:44 am

انتى يا ريمو محسسانى انك من جبلى (قبلى) انتى من الصعيد ولا ايه وعلى العموم فيهم ناس بيفهموا وناس بطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيخ

هههههههههههه

شموس لما يجى عليا الحمسه تانى هجيبلك نكت جامده هخليكى تسخسخى من الضحك

44444444444444444444444444
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 9:59 am

5555555555

مش من جبلى اوى يعنى هما جدود الجدود من جبلى

طيب خد بقى شوية النكت دول

صعيدى فى الجيش واقف تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة

القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف

الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه ؟؟!!
---------------------------------------------

ليه الصعيدى لما بينام بيحط منبهين جانبه
علشان لما منبه يضرب التانى يحوش

واحد صعيدي سمع عن الموبايل قال لأبوه عايزك تشتريلي موبايل يابوي..

أشتريلك بشرط .. انك تركب اخواتك معاك !!!

صعيدي فتح معمل ثلج
سماه معمل الصعيد للمياه الناشفة

-------------------------------
* مرة واحد صعيدى راح عند الصيدلي قال له: عندك لبن أطفال
الصيدلي سأله : اسمه إيه ؟
الصعيدى قال له : عبد الرزاق

-----------------------------------
صعيدي راح للدكتور ، الدكتور قال له امشي كل يوم 5 كيلو.
اتصل الصعيدى بعد أربعين يوم بالدكتور وقال له انا دلوقتى داخل على اسكندرية .

---------------------------------
واحد صعيدي ظل 15 سنة يدعي ربنا انه يرزقه بولد
في الأخر نزل له ملاك وقال له:

"أبوس ايدك...

اتجوزالاول"
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:06 am

واحد صعيدي ظل 15 سنة يدعي ربنا انه يرزقه بولد
في الأخر نزل له ملاك وقال له:

"أبوس ايدك...

اتجوزالاول

ههههههههههههههههههههه

جاااااااااااامدين مش قلتلم ما بيفهمو................ولا انا غلطان

هههههههههههههههههههههه

1111111111111111111111
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:07 am

222222222222

مصدقاك جدا ده انا عندى ادلة على الطبيعة غير النكت كمان
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:11 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] 33333333333333333333333

طيب ما تجولى
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:13 am

44444444444

لا بجى مش مهم بلاش فضايح
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:15 am

لا والنبى قولى علشان اجبيلك نكت حلوه
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:30 am

مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.

مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

مرة واحد فشار قوي قاعد على القهوة مع واحد صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه أمبارح في البيت فرد صاحبه وقالو يا كداب أبو جهل مات من الف وربعميت سنه قام الفشار منادي على جاره قالوه مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح جاره قال الكدب خيبه .... بس كان فيه عربيه راكنه هنا أمبارح نمرها ملاكي قريش

مره واحد غبي جزمتو انقطعت راح خيطها وبعد اسبوع لاقاها سليمه فك الخياطه تانى

واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي

واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه

الصداقة بين النساء : لم تعد الزوجة بيتها ذات ليلة .. وفي اليوم التالي قالت لزوجها أنها كانت نائمة عند صديقة لها ..! اتصل الزوج بأفضل عشر صديقات لزوجته ليتأكد من كلامها فأنكر الجميع رؤية زوجته تلك الليلة . الصداقة بين الرجال : لم يعد الزوج لبيته ذات ليلة ..وفي اليوم التالي قال لزوجته أنه كان نائماً عند صديق له ..! اتصلت الزوجة بأفضل 10 أصدقاء للزوج لتتأكد من صحة كلامه ... ثمانية منهم أكدوا أنه كان نائماً عندهم تلك الليلة .. فيما أقسم اثنان أنه لا يزال عندهم إلى الآن

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

مره واحد شحات راح يشحت من بقال حته حلاوه البقال اعطا له حته كبيرة الشحات قاله كل دى ببلاش ياحرامى

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية

انعقد مؤتمر دولي في فرنسا وكان بعنوان الأتصالات والتكنولوجيا المعاصرة ، فبدأ بالحديث فيلسوف فرنساوي وقال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ، وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ، وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش حاجة وده دليل على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة .

مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:33 am

هههههههههههههه جامدين جدا هههههههههههههه

قول لا اله الا الله يامحمد

انا هفتكر المواقف كدة واجمعها ف ورقة بعدين هاجى اقولهم ليك على طول

واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه

دى جامدة كيك

11111111111111
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:38 am

لا اله الا الله

Ok

اى خدمه ده لسه فى كتير اصل انا لى مصدر جامد اوى

هههههههههههههههه
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:50 am

333333333333333333333333
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:53 am

4444444444444444444
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:58 am

555555555555

واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت
قعد يضريه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاح زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه
جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس
الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها
هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة

اتنين متجوزين كل ما يخرجوا فى حته مراته تقول له عايزة اروح جنينة الحيوان عند جبالية القرود
و كل يوم تروح عند الجبلاية و تفضل تأكل القرود
لغاية يوم الولادة دخلت تولد و لما الممرضة خرجت سألها الاب اية ولد ولاّ بينت ؟؟ فقالت له الحقيقة يافندم ملحقناش نعرف
اول ما المولود نزل نط من الشباك

واحد عصبى إتجوز واحده عصبيه الدكتور بيولد مراته..نزل الواديقول للدكتور إبعد إنت أنا هانزل لوحدى

واحد سوداني اتجوز واحدة سودانية خلفوا ولد أشقر و عينيه زرقا سموه رجل المستحيل
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:59 am

11111111111111111111111111111
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:59 am

222222222222222222222
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 11:01 am

ههههههههههههههههههههههههه

جاامدين

3333333333333333333
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 11:02 am

44444444444444444444444
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 11:12 am

مره وحدة روحت على بتها متاخر قال لها زوجها :انتى كنتى فين يا مدام ؟؟؟ قالت :لا مهوا ... اصلو ... كان فى واحد بيعكسنى قال لها :هو بيعكسك انتى اتاخرتى ليه ؟؟؟؟ قالت :اصله كان ماشى على مهله ....!

مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب

واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزليلي قالتله:انت جبت عربيه جديده ... قالها:لا جبت زماره ...

مرة واحد ندل الهلال الاحمر خصم من مرتبه 20 جنية تبرع لفلسطين قام اتبرع بباقي مرتبه للياهود

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس فقام قاله بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست و بعدين صلح عربيتك بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور وربطوا العربيه وطلعوا قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس و بى ام سيبوهم و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

مره فى ثلاثه بنات ماشيين فى الشارع واحده بتقول انا عايزه اتجوز واحد يكون له هيبه وشان عظيم والثانيه تقول انا عايزه اتجوز واحد من اليابان والثالثه عايزه تتجوز لاعب كوره مصرى مشهور ، واحد كان ماشى وراهم وسمعهم ام راح يسلم عليهم ويقول انا العميد يونج يانج الشهير بابو تريكا

فى مرة اثنين كدابين قوي قاعدين امام الاهرمات الاول قال للثانى تعرف الهرم ده امى هى اللى بانيته فالتانى قاله تعرف البحر الميت قاله اه قاله اخواتى هما اللى قتلوه

مرة واحد زعلان مع مراته كتب لها ورقة مكتوب فيها صحينى الساعة 6 الصبح قام الساعة 11 لقا ورقة مكتوب عليها اوم اصحا الساعة 6
Remo
صاحب مكان
Remo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 11:16 am

هههههههههههه

جامدين اوى

مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب

ودى تحفة

11111111111111
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 11:38 am

هههههههههههههه

نحن لدينا الكثير

22222222222222222
lara lolo
عضو ماسى
lara lolo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:05 pm

33333333
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:45 pm

4444444444444444444444
المسيو
مدير المنتدى
المسيو

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009, 7:11 pm

5555555555555555555555
نكت ع الماشى.
مرة واحد ماشى مع خطيبته وآخر انسجام فقالها "عارفة ايه هو الحب وايه الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجومالجميلة اللى فى السماء.قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

واحدمتجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقدالزواج ليه يا حبيبي؟" قالها: "بأبحث عن تاريخ إنتهاء العقد.

واحدنشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد : تاخدبتاعتي؟؟

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراتهوضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟" الزوجة : "ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟" الزوج: "يابنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطاالحلة على راسه !! الزوج: "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك علىالتليفون

نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزلوبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب ..
فقالت الزوجة الفرنسية "أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "أول يوم ماشوفتشحاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوىياحبيبتى".
وقالت الزوجة الانجليزية "أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص فىالبيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة."
جت المصرية وقالت "أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة فىالبيت الأسبوع دة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يومبدات أشوف شوية بعينى الشمال."

مرة واحدة قالت لجوزها "إهدى ياحبيبى كده وارجع زى زمان"، الراجل طلقها و رجع لأيام العزوبية

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفوا ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها

واحد بيقول لمراته ... أنا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت أمها : يعنى إيه رومانسية ؟؟ الأم : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

واحده وحشة بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها نقف دقيقتين حداد

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحدبيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاشدخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله أصل دهاللي اتجوزها
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009, 9:19 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله جامدين اخر حاجه
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009, 9:21 pm

ونقووووووووووووووووووووووول
1111111111111111111111111111111111
المسيو
مدير المنتدى
المسيو

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009, 9:31 pm

2222222222222222
شموس
نجم المنتدى
شموس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009, 9:36 pm

333333333333333333333333
المسيو
مدير المنتدى
المسيو

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 18 نوفمبر 2009, 10:11 pm

444444444444444444444
lara lolo
عضو ماسى
lara lolo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 20 نوفمبر 2009, 10:39 pm

5555

تعبان نظره ضعيف حب واحده ..اكتشف فيما بعد انها خرطوم ميه.
LonaMosta
عضو ماسى
LonaMosta

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 20 نوفمبر 2009, 11:22 pm

11111111111111
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر 2009, 2:45 pm

22222222222222222222222
lara lolo
عضو ماسى
lara lolo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر 2009, 8:12 pm

33333333333
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت 21 نوفمبر 2009, 11:14 pm

444444444444444444
lara lolo
عضو ماسى
lara lolo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 نوفمبر 2009, 12:55 pm

55555

نكتة تضحك!!!!!!

اى خدمة اجدد واحدة فى السوق
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين 23 نوفمبر 2009, 4:41 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مش قادر

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا لهوى يا لهوى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد نكته تفطس من الضحك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
lara lolo
عضو ماسى
lara lolo

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 نوفمبر 2009, 12:28 am

علشان تعرفوا بس ان نكتى تختلف . و على رأى كريم عبد العزيز

((نحن نختلف عن الاخرون تماما))

22222222
Mohamed Elsokkary
نجم المنتدى
Mohamed Elsokkary

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 نوفمبر 2009, 2:35 am

ماشى يا منه شلبى

هههههههههههههههههههههههههههه

ابهرينا بنكتك

3333333333333333333
الفارس
نجم المنتدى
الفارس

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 25 نوفمبر 2009, 12:22 pm

444444444444444444
https://www.youtube.com
»»AL§Okâ®Y««
عضو فعال
»»AL§Okâ®Y««

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 29 نوفمبر 2009, 1:07 am

5555555555555555

انا نكتى كلها مش تمام كل الفكرو يعنى من النكت المحترمة

مرو واحد بكرش قابل واحد بكرش قلو معاك قرش قلو مفتكرش هههههههههههه
LonaMosta
عضو ماسى
LonaMosta

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 29 نوفمبر 2009, 11:09 am

111111111111111
Cool♥_♥eyeS
صاحب مكان
Cool♥_♥eyeS

مُساهمةموضوع: رد: اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك   اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 29 نوفمبر 2009, 4:03 pm

2

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اللي يوصل لرقم خمسة يقول نكتة تضحك
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اللي يوصل رقم 10 يقول حدث غريب
» اللي يوصل للعدد خمسة يعترف بشي!!!!!
» اللي يوصل رقم 3 يقول لونه المفضل و6هوايته و9 فاكهته المفضلة
» اللى يوصل 5 يكون توم واللى يوصل 10 يكون جيرى
» نكتة تحفة